Gambia Kotu

23 november 2012 - Banjul, Gambia

Vrijdag 23 November 2012

Time to go home en wat hebben we het leuk gehad. We mochten gelukkig nog iets langer op de kamer blijven. Om een uur of 15.00 uur zouden we opgehaald worden. Ons laatste geld nog even opgemaakt en een oer Hollands broodje kroket gegeten en die smaakte best.Eenmaal in de bus moesten we nog veel plekken langs om mensen op te halen maar dat was best leuk om te zien. In de bus stonk het niet normaal naar zweet en de mevrouw die naast die man zat vroeg aan de buschauffeur hoe lang het nog duurde want ze had last van wagen ziek en moest anders spugen.Nou moet je net mij hebben en ik begon meteen commentaar te geven waarop mijn voorbuurman mij weer aansprak met de woorden Gij weet zeker zelf niet hoe het voeld om ziek te zijn. Ik zij dat als je weet dat je wagenziek bent je beter voor een knaak een taxi kunt nemen naar de luchthaven omdat deze sneller er zou zijn en ik niet zat te wachten om met ondergekotste kleding het vliegtuig in te stappen. Duzzzz. Eenmaal op de luchthaven ging het best snel en voor dat we gingen nog even een broodje gegeten. Het gaat super snel, om 17.15 lande het vliegtuig vanuit nederland en om 18.15 steeg hij met ons erin weer op. Helaas weer een tussenlanding op marrakech maar ja niets aan te doen. Wel weer veel gelachen in het vliegtuig en al met al ging ook deze vlucht lekker snel. Een rij naast ons zat een gimpo en die hebben we nog lekker in de zeik genomen. Eenmaal thuis weer heerlijk bij mijn gezinnetje.........................maar dit was echt voor herhaling vatbaar

1. Jantje:
    13 december 2012
    Leuk om alle verhalen te lezen.
    We begrijpen dat jullie genoten hebben.
    Een hele belevenis.
    Liefs Mams en Andries