Gambia Kotu

22 november 2012 - Banjul, Gambia

Donderdag 22-11-2012
De laatste dag met het mooiste weer dussss lekker de hele dag op het strand
Bij het ontbijt hoorde we dat er problemen waren op het vliegveld dus we zaten hem alweer te knijpen maar eenmaal nagevraagd bij de receptie bleek dit een grapje te zijn pffff gelukkig
Nog een mooie armband voor Rash gescoord op het strand voor 500 delasi
Afscheid genomen van Binta en haar nog wat spullen meegegeven ze was helemaal blij
Rond een uur of 18.00 naar de kamer om te douchen en dan onze laatste avond in Senegambia waar we hebben gegeten bij Bini,s
Dat was een restaurant van een Nederlander die hier al 12 jaar woont
Ze hadden echt alles: saté, spare ribs, fricandellen, bitterballen, schnitzels ed
Dus ook voor Hans alles te krijgen hahahahhaahha
Na het eten richting Enser want we zouden nog een drankje doen al bedankje dat hij ons de hele week heen en weer gereden had voor weinig
Dus nog even bij Domino,s gezeten op het strand waar naast ons een bejaarde vrouw een jongere Gambiaan af zat te lebberen
Omdat Miel nog de koffer moest pakken zijn we na 1 drankje weg gegaan
We hoefde voor de taxi niets te betalen maar Enser wou nog wel ff alleen met Miel praten whaaaaa
Ze zei nee hoor ik ga hahahahhaahha ze zat zowat in dr broek te bouten en ik zei nee hoor ze gaat met mij mee
Eenmaal op het park lagen we weer in een deuk pffff wat een land is dit zeg
Maar we hebben het onwijs leuk gehad en is zeker voor herhaling vatbaar
Ik moet zeggen ze zijn heel vrij in hun doen en laten maar niet handtastelijk
Als je zegt kappen nou dat stoppen ze dus je moet gewoon bijdehand zijn en dat kan je aan ons wel overlaten
Morgen ochtend horen we of we langer op de kamer kunnen blijven zodat we de ochtend nog ffiessss naar het strand kunnen om afscheid te nemen van het gekke volk
Voor nu welterusten