Gambia Kotu

21 november 2012 - Banjul, Gambia

Woensdag 21-11-2012
Net wakker en dan wordt er op de deur geklopt
House keeping want volgens hen moesten we eruit?
Maar na uitleggen dat we twee dagen langer bleven gingen ze weg
Na het ontbijt naar het strand en heerlijk een uur gelopen richting de rotsen
We kwamen veel mooie schelpen tegen maar ook veel dooie vissen en een watersnake yegggg
Het waaide best hard smorgens dus we baalde best wel maar smiddags was het heerlijk
Ik had Binta wat geld gegeven om rijst te kopen en ze moest er van huilen zo blij was ze er mee maar ja ik kan niet de hele wereld redden maar het voelde goed
Als je in Nederland geld stort voor n goed doel weet je ook niet of het er terecht komt
Om 18.00 uur naar de kamer en toen...... Lag er een brief onder de deur geschoven met de mededeling dat we smiddags om 16.00 uur gehaald zouden worden om naar het vliegveld te gaan? OEPS
en nu.......
Van schrik ff een peukje gerookt met Miel en verschillende scenario bedacht
Eerst maar s ff de papieren na kijken
Gelukkig kloppen die wel dus verhaal halen bij de receptie
Nou dat werd een dingetje want vanaf het moment dat ze mijn kamernummer wisten brak er paniek uit
Want we stonden niet meer in het systeem, er waren nieuwe gasten onderweg, en de bus was ook al weg
Uiteindelijk kunnen we toch nog blijven en moest zij ons weer inschrijven
De brief bewaar ik want ik ben helemaal klaar met Corendon nu want die hebben het dus niet doorgegeven zij de receptie
Daarna terug naar de kamer want om 20.00 uur stond Enser voor de deur om ons weg te brengen
Eenmaal in de taxi kregen we een reggae cd die hij speciaal voor ons gebrand had en grappig
Vandaag heb ik voor het eerst sizzers gegeten dat is een kokend heet pannetje met vlees en gebakken groenten echt heerlijk
Daarna lekker terug naar het hotel en nog een cocktail genomen en naar bed