Gambia Kotu

20 november 2012 - Banjul, Gambia

Dinsdag 20-11-2012
Vanmorgen eerst even langs de dokter gegaan, ik heb enorme krampen, geen hevige pijnen gelukkig maar Ik ben nu twee dagen aan de schijt en de temperaturen zijn hoog dus beetjes angstig qua uitdroging of infectie
En gelukkig kon de zuster mij gerust stellen
Geen infectie maar door de temperatuur verschillen en pillen die we slikken kreeg ik imonium voorgeschreven
Meteen twee ingenomen en klaar is Klara geen diarree meer
Dus na het ontbijt naar monkeytown
Pablo stond al op ons te wachten bij de uitgang dusver konden meteen instappen
Monkey town koste maar 30 delasi dat is 0,75 cent intree en we hebben de tijd van ons leven gehad haha
In een mum van tijd sprongen ze op ons en dat was best eng in het begin maar later werden we steeds manser en hebben we de leukste foto,s en video,s gemaakt
Toen ze eenmaal door hadden waar de nootjes vandaan kwamen sprongen ze er op af en begonnen ze te graaien in Miel dr tas haha
Na twee uurtjes werden we weer opgehaald en gingen we terug naar het hotel en besloten nog even het kleine marktje op te gaan waar Miel mooie schelp asbakken heeft gekocht en ik nog een giraffe
We wilden nog sloffen peuken kopen maar hadden niet genoeg geld mee dus dat doen we morgen
Eenmaal op de kamer daar een bakkie gedaan, omgekleed en naar het strand waar ik lekker onder de parasol lag
Voor het eerst stak er rond 17 uur een koud windje op dus toen naar de kamer gegaan
Ff chillen en een cup à soupie erin
De dagen vliegen om hier nog een paar dagen en dan zit het er al weer op
Savonds bij Jasmine een biefstuk roqfortsaus gegeten best lekker maar niet zoooo bijzonder als wat we gehoord hebben
Na het eten terug gegaan en nog ff bij de receptie gezetten met een cocktail want het was happy hour