Gambia Kotu

19 november 2012 - Banjul, Gambia

Maandag 19-11-2012
Lekker uitgeslapen, ontbijten en naar het strand en daar zijn we de hele dag gebleven
Het was wel warm maar er stond een lekker windje
Onze vaste taxi driver Ensa was er niet dus een andere genomen en dat was geen vrolijkerd
Eenmaal in Senagambia werden we weer door iedereen aangesproken je wordt er gek van
Maar we kwamen Bob tegen en de portier van het Indiaanse restaurant die loosden ons door de menigte heen en vroegen of we na het eten nog een drankje kwamen doen bij GTS
Vandaag hebben we samen voor 500 delasi gegeten dat is nog geen €12,50
Er speelde een bandje en dat klonk best goed
Eenmaal afgerekend door naar GTS voor een drankje
GTS is een eet tentje waar 50% van de omzet naar de bevolking gaat
Ik nam een cola want ik ben al de hele dag aan de rees ( waarschijnlijk van de Spanjaard van gisteravond )
Bob vroeg of hij ons email adres mocht en die hebben we voor hem opgeschreven
[email protected] en [email protected]
Haha we lagen in een gier
je wordt gek van alle aandacht dus zeiden we dat we twee vriendinnen moesten ophalen bij de African queen dat is een restaurantje om de hoek, maar bob liep gewoon mee pfffff vermoeiend weer
Eenmaal voor de deur bij africa queen wij kijken of ze er waren maar die waren er natuurlijk niet haha dus zeiden we dan zijn ze zonder ons gegaan we waren vast te laat dan nemen we ook maar een taxi Naar huis maar Awnser was er niet dus bracht zijn vriend Pablo ons weg en die haalt ons morgen om 10.15 uur ook op want we gaan naar Monkey town
eenmaal voor de deur trokken die gieren alweer de deur open
Ik zei rot op jullie lijken wel muggen en we liepen naar binnen waar de bewaking vroeg hoe het met ons was ik zei ik wordt er gek they like Some mug
Een Engelse ouwe man vroeg wats à mug en ik zei mugmugmug en Miel zei she menens a moskito haha ohhhhh zei die ouwe en ook zei lagen in een deuk
Maar omdat Miel het steeds herhaalde en zei ik ga dit thuis tegen Hans vertellen moest ik zo lache dat ik in mijn broek pieste
Eenmaal op de kamer mijn broek in de was maar we kwamen nog een kakkerlak tegen zo groot als m'n duim en snel dat ie was dus eerst op jacht om m te killen
Daarna douchen en naar bed