Dag 10 Epcot Center en Typhoon Lagoon

8 augustus 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dag 10 Woensdag 8 Augustus 2012 Epcot Center/ Typhoon Lagoon

De laatste twee parken van Disney zijn afgerond Epcot Center zijn we vanmorgen eerst mee gestart. Omdat dit park kleiner is dan de andere parken combineren we deze met het waterpark Typhoon Lagoon. Ik merk dat we echte park junks zijn geworden maar we hebben helaas geen keus aangezien we passen hadden voor alle Disney parken en dat waren er inclusief de waterparken maar 7 OEPS. En we hebben nog een 5 daagse pas te gaan waarvan we nog niet weten welke parken daar in zitten, dat is het reisbureau op dit moment voor ons aan het uitzoeken want er ontbrak een voucher bij onze bevestigingspapieren maar ehhhh wij klagen niet hoor  hahahha maar daar zullen ongetwijfeld de Universal parken wel bij zitten.

Persoonlijk vond ik Epcot minder spectaculair dan de andere parken, dat komt waarschijnlijk ook omdat het hier zo druk was dat de wacht rijen mega lang waren en wij daardoor de knallers van het park niet gedaan hebben. Ik wil niet verwend doen hoor maar 80 min in 32 graden staan is niet echt prettig en gelukkig was de rest van het gezin het daar mee eens. Je wordt er wel dood gegooid met eet gelegenheden in allemaal verschillende smaken Noorwegen, Mexicaans, Chinees, Duits, Italiaans Japans, Marokkaans, Frans, Engels en Canadees.

We hebben wel een aantal dingen gedaan zoals The Circle of Life, Innovention East&West, Captain EO met in de hoofdrol Michael Jackson deze 3D is gemaakt in de jaren 80. Verder nog een hele leuke schooltas en T, shirt gescoord van Phineas and Ferb voor Kahlain want dat vind hij helemaal geweldig.

Typhoon lagoon weer in een woord geweldig, de rest van de middag heb ik de kids inclusief Hans maar weinig gezien hahahha. Een golf van 2 meter hoog die gewoon iedereen omver blaast. Ik begrijp nu wat een monster de tsunami in Thailand geweest moet zijn want je wordt compleet omver gemaaid en komt vele meters verder pas weer boven water. Ik dacht lekker aan het einde te gaan zitten en zo lekker af en toe een golfje over mij heen te krijgen maar ik was er al snel achter dat als ik hier zou blijven zitten ik geen broek heel zou laten van het schuren over de grond zo krachtig dat die golf nog is (Tja ik heb wat met broekjes)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade