Dag 9 Disney,s Animal Kingdom/ Blizzard Beach Waterpark

7 augustus 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dag 9 Dinsdag 7 Augustus 2012 Disney,s Animal Kingdom/ Blizzard Beach Waterpark Orlando

Elke keer als je een park inloopt denk je zou deze ook zo gaaf zijn, en ja hoor deze was ook waanzinnig leuk om te doen. We begonnen met een 3D show waar we in een deuk hebben gelegen zo goed en mooi deze weer was. Daarna wandelde we door een oerwoud waar we allemaal verschillende dieren zagen. We zijn verder gelopen naar Dino land waar Rash en Kahlain nog wat attracties gedaan hebben. De mannen wilden nog een 8baan pakken Legend of the Forbidden Mountain maar voor het eerst hadden we een hele lange wacht tijd voor dus haalde we daar Fast Passen voor. Ik wou graag de Safari doen dus zijn we met een Safari bus de Jungle in gegaan wat ik zo geweldig vond. Gelukkig heb ik daar heel veel mooie foto’s van kunnen maken.

Om 15.00 was het zo warm dat we besloten om naar Blizzard Beach te gaan, daar rij je in 5 minuten heen alles zit dicht bij elkaar. Een waterpark met als thema Tirol, de Tiroolse muziek klonk door het park heen echt te grappig. Als je van de hoogste glijbanen af wilden ging je met een skilift omhoog. Er waren verschillende zwembaden voor groot en klein, de een met ijsrotsen de andere met hoge golven. Rond om een soort rivier waar je met grote banden doorheen kon door middel van een stroming. Echt weer een park wat compleet was. De mannen namen de hoge glijbanen (die zijn echt nergens bang voor) Ik begin er niet meer aan. Ik ben ooit per ongeluk de steilste glijbaan in het Tikibad ingestapt en zonder bikini beneden gekomen duzzz daar waag ik me niet meer aan.

1. Astrid:
    8 augustus 2012
    Hey lieve allemaal, jullie hebben het zo te zien fantastisch! Geniet er maar lekker van! dikke kussszz
  2. Sharon:
    8 augustus 2012
    Wauw, heb net alle verhalen gelzen van deze dagen USA.....IK WIL OOK!!!!
    Lekker shop till you drop en genieten van al het moois.

Geniet lekker van alles> Dikke Kus Sher