Dag 8 Out Let Orlando

6 augustus 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dag 8 Maandag 6 Augustus 2012 Out Let Orlando

We waren er al een paar keer langs gereden en elke keer wuifde ze al naar ons KOM KOM KOM KOM maar we hadden geen tijd hahahhaha maar vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Zelfs onze zuinige spaarder Rash is van zijn geld af gekomen in de media store en heeft voor zichzelf een laptop gekocht. Kahlain wou al heel lang een Walkie Talkie dus vooruit dan maar. Eerst even naar huis om de spullen af te zetten en een broodje eten want ze willen nog even naar een park.

Ondertussen komt het in ene met bakken uit de lucht dus en zijn de mannen aan het instaleren geslagen. Dus morgen weer naar een park. Omdat gisteren mijn nagel gebroken is ben ik even naar de nagelstudio gereden waar ik binnen 10 minuten voor een drol en drie knikkers met een nieuwe nagel weer buiten stond (Wat een top land) Het waren geen Amerikaanse mensen die daar stonden, op zich geen probleem maar je merkte meteen dat de mentaliteit net even anders werd. Je kan het vergelijken met een Hollandse chinees die de Nederlandse taal niet goed spreekt. Nou deze pinda sprak de Engelse taal niet en ik met mijn Toeristische engels ging dat niet zo lekker werken. Toen ik klaar was maakte ze een gebaar van weg weg ik zei nog is it finish en toen knikte ze ja, ik dacht nog nou zeg Madam gebaartje maar ja voor de prijs mag je niet zeuren he

Ook nog even met Hans bij de makelaar voor de deur gestaan (Volgende droom) Eerst maar even in Nederland verhuizen over een paar maanden en sparen.

S,avonds filmpje gekeken en lekker vroeg naar bed

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade