Dag 7 Hollywood Studio,s Orlando

5 augustus 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dag 7 Zondag 5 Augustus 2012 Disney, s Hollywood studio’s Orlando

In de ochtend rustig aan gedaan, we waren allemaal nog een beetje brak van de vorige dag. Om 12.00 uur richting de studio’s gereden en werden weer luxe met een treintje naar de ingang gereden.

Bij de ingang kaartje erdoor en je vinger registreren.

Eenmaal binnen keken we onze ogen weer uit, het zag er weer super uit, mooie gebouwen en attracties en er werden leuke stukjes toneel opgevoerd op verschillende straatjes en kleinere parades maar wel leuk om naar te kijken.

Indiana Jones show, Star Tours, Rock,n roller Coaster, The Twilight Zone Tower of Terror, dat laatste namen ze mij ook mee in want dat was niet zo eng. Nou ik zou je zeggen ik heb het nog net niet in mijn broek gedaan. Ik heb mij zo vast gehouden dat mijn nagel brak en op de foto die ze gemaakt hebben lag ik zo wat onder de bank dus die hebben we maar niet genomen.

Tijdens het wandelen hadden we nog een Home Alone momentje want Kahlain was in ene verdwenen. Uiteindelijk gevonden met een chocoladekoek in zijn hand (hoe hij daar aan gekomen is?) Maar in ieder geval zorgt hij er wel voor dat ie overleeft. We hebben meteen een mapje met een sleutelhanger gekocht met al zijn gegevens erop en Kahlain vroeg nog: Wat zet je er op pap, enne hoe moet ik in het Engels vertellen  wat er op staat als iemand me vindt. We hebben Kahlain nog maar eens een keer goed uitgelegd dat hij beter in de buurt kon blijven en dat heeft hij gelukkig gedaan, dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij morgen dat mooie nieuwe kaartje niet om zijn nek krijgt.

Aan het einde van de middag de Fast Passen nog even benuttigd en toen richting huis en nog even boodschappen gedaan om te koken en dat is weer goed gelukt en lekker.