Dag 6 Magic Kingdom Orlando (FL)

4 augustus 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Zaterdag 4 Augustus 2012 Orlando Disney Park Magic Kingdom

Magic Kingdom stond vandaag op het programma en al een attractie om er te komen. Het was maar 15 minuten rijden maar je rijdt al in een sprookje door voordat je bij het park aankomt

Bij de parkeer plaats werden we met een open shuttle bus naar de ingang gereden en hoefde we het niet te lopen echt luxe. Vanaf de kassa werden we met de boot naar de volgende ingang gevaren waar je in de verte het sprookjes kasteel al zag staan.

De drankjes zijn goedkoper dan in Parijs. Het park is hetzelfde opgezet als Parijs alleen er zijn nog meer attracties. Vanzelfsprekend is 1 dag niet genoeg maar we hebben gedaan wat we wilden doen. De drie mannen zijn nog in de Space Mountain geweest (Nee ik niet sommige dingen vind ik net ff te)

De shows zijn eigenlijk gewoon over de top ondanks de hitte blijft iedereen maar lachen en zwaaien naar je.

In de attractie Buzz Lightyear zat je per twee in een karretje en ging je door een soort van ruimte (droomvlucht idee) daar kon je op alles schieten met een lazer gun, hoe meer je schoot hoe meer punten je kreeg. Rash en Hans gingen in eerste instantie gelijk op maar Rash werd de winnaar.

Laugh floor was ook echt lache, daar zit je in een grote zaal en je zag op een scherm een soort van tekenfilm met de Monter Inc poppetjes die interactief bezig waren met het publiek, op een ander scherm werd iemand uit het publiek getoond en daar werden leuke grappen over gemaakt of ze moesten zingen. Thunder Mountain was ook leuk en ook net ff groter dat in Parijs.

Voor alles waar we in wilden haalden we van te voren een Fast pas dus we konden overal zo in en hebben bij de andere attracties eigenlijk ook niet zo lang hoeven wachten (20 min max)

Rond een uur of 18.00 naar ons Appartement gegaan en gekookt, zelfs het koken is leuk en groot, in de oven passen wel 4 pizza’s hahahah. Iedereen was out of order dus douchen en lekker vroeg naar bed.