Dag 5 Vista Cay Orlando (FL)

3 augustus 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vrijdag 3 Augustus 2012 Vista Cay Orlando (FL)

Koffers zijn gepakt om naar ons volgende stekje te gaan, het lijkt wel of de bagage nu al is verdubbeld. Hans en Rash hebben een koelbox gescoord voor een prikkie dus we kunnen lekker koude blikjes meenemen voor onderweg want het is 32 Graden.

Eerst even ontbeten bij Sub Way met een Starbucks koffie erbij en daarna onderweg naar het circuit van Daytona. Ondanks dat dit niet een circuit is waar de Formule 1 gehouden wordt was onze indruk groot en de locatie was ook groot. Vele male groter dan het circuit van Zandvoort. We hebben veel foto’s gemaakt en gefilmd.

Daarna zijn we door gereden naar Daytona Beach waar je zo het strand op mag met je auto wederom weer een mega ervaring. De golven waren nog hoger dan bij Saint Augustine en hebben nog heerlijk een duik genomen, gevliegerd en heen en weer gegooid met de frisbee.

Op het strand vroegen we aan een mevrouw of zij van ons gezin een foto wilden maken, ze sprong meteen op en stelde zich voor, Haar naam was Tammy en ze kwam uit Texas en vertelde dat ze van beroep fotograaf was en maakte wat foto’s van ons. Tammy vertelde dat ze 9 uur had gereden naar Daytona Beach om haar moeder te bezoeken. Even later kwam ze ons een visite kaartje brengen en zei: Als jullie ooit nog eens in Texas komen dan haal ik jullie op van het vliegveld en laat ik al het moois van Texas zien. Wij namen het kaartje in ontvangst en beloofde haar een mail te sturen als we dat van plan zouden zijn en in ieder geval de foto’s te sturen die zij geschoten had. En voor het geval zij Nederland zou bezoeken wij haar door Volendam in kledendracht en de Wallen van Amsterdam zouden trekken hahahahah.

Rond een uur of vier zijn we gaan rijden richting Orlando waar we om de hoek van Disney ons appartement konden betrekken Vista Cay. Toen we daar de deur opende lagen we weer helemaal in een deuk, wat een mega hut. Twee grote slaapkamers, Twee Badkamers 1 met douche, toilet en wastafel en 1 met bad, toilet en wastafel, een grote keuken met een Amerikaanse koelkast, vaatwasser, inductie kookplaat, Blender, tooster, en wat allemaal wel niet oja een Wasmachine en droger. Ik pakte de koffers uit en Hans ging meteen aan de slag met de wasmachine, want inmiddels hadden we al wat was verzameld.

Vanaf nu gaan we de komende 10 dagen koken dus er moesten wat boodschappen gehaald worden en inmiddels ligt alles vol ik zeg klaar is Kees voor vandaag en morgen op naar het eerste Disney Park wat nog geen 2 mile van ons verwijderd is.