Dag 12 Sea World en Aquatica Waterpark

10 augustus 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dag 12  10 Augustus 2012  Sea World / Aquatica Waterpark

Al weer op de helft van onze vakantie, we hebben het zo geweldig hier en de dagen vliegen om. Morgen in ieder geval het laatste afronden van onze park tickets. Harry Potter staat op het programma en daarna pakken we het waterpark Wet&Wild. Zondag ff chillen en de koffers weer in pakken want dan vertrekken we voor een paar dagen naar Clearwater.

Sea World  is een leuk park met veel shows zoals One oceaan met Shamu in de hoofdrol, deze show vond ik zo gaaf dat ik tranen in mijn ogen had wat een gave Orka,s een show van Dolfinarium is er niets bij. Shark Encounter was ook heel leuk, je loopt eigenlijk door een soort van tunnel en om je heen zwemmen allemaal verschillende soorten haaien. Ook zijn we een grot in geweest met grote aquariums met ook grote roggen erin maar ook kleine zeepaardjes.

En gave 8banen waarvan Manta er 1 van is. Kahlain mocht er niet in maar wilde wel steeds weer terug om te meten in de hoop dat hij weer een paar cm gegroeid zou zijn, maar helaas. Later vonden we leuke attracties waar hij wel in mocht zoals Shamu expres waar we een leuke foto van hebben gemaakt, samen met Rash zat hij voor in dus hij was apetrots. Tot nu toe hebben we van elk park een muntje laten slaan daar ben ik zo blij mee, het is zo’n ervaring om dit mee te maken.

De tweede helft van de dag hebben we benut met een bezoek aan Waterpark Aquatica wederom weer een goed opgezet waterpark, de kids waren meteen gevlogen. Met zijn allen nog in grote banden gezeten die door stroming een parcour aflegde ook weer door een tunnel met vissen. Er waren glijbanen die door aquariums heen gingen en een groot speelparadijs in het water. En natuurlijk een golfslagbad met daarom heen stoelen in het zand zodat het een echt strand leek.

Omdat het zo lekker weer was hebben we daar ook de dag afgesloten met een heerlijke maaltijd dus er werd niet gekookt vandaag………………

Morgen gaat het Harry Potter park al om 8.00 uur open dus vroeg eruit