Dag 13 11 Augustus 2012 Island Of Adventure / Wet&Wild Waterpark

11 augustus 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dag 13  11 Augustus 2012  Island of Adventure / Wet&Wild Waterpark

Mega druk park maar onwijze leuke attracties weer. Bij binnenkomst liepen we meteen tegen Woody Woodpacker op dus een leuk fotomomentje voor Kahlain. In het park hom je allemaal kleine huisjes tegen, zelfs een in kerst sfeer. Leuke aangeklede attracties en winkeltjes zoals The Cat in the Hat. De 8banen waren voor Kahlain niet geschikt maaaaaaaaaaaar Harry Potter konden we alle 4 in. Wat een mega attractie waar we 90 min voor in de rij moesten staan en zo gaaf in elkaar gezet. De attractie is in een kasteel waar je onderweg in de rij allemaal fragmenten ziet uit de film maar dan net of je zelf in die film zit. Schilderijen die tegen elkaar praten echt heel grappig. Je zweeft in 4 aangesloten 8baan stoeltjes door een animatiefilm heen waar het net lijkt alsof je over de kop gaat, je begrijpt m al ik had m liever overgeslagen en kwam er kots misselijk uit.

In de afgelopen dagen dat we in de parken liepen zagen we mensen lopen met een soort van Varkenspoot o.i.d. wat bleek een Turkey Leg te zijn dus Rash aan de Kalkoenenpoot wat een beetje smaakte naar een Hema worst. Rash en kahlain gingen nog in een wildwaterbaan Rib Saw Talls wat ook heel druk was maar als je in de Single Rider rij ging staan dan was je sneller aan de beurt omdat je dan als opvulling mee gaat met iemand waar het bootje niet vol zit, maar de mannen hadden geluk en konden bij drie andere in en hoofde niet alleen. De Farr Fall is een soort van Space Shot waar kahlain ook niet in mocht.

Onderweg in het park nog een paar leuke foto’s gemaakt en doorgegaan naar het waterpark Wet&Wild om daar vervolgens in een lange rij te staan om van de megaglijbanen af te komen maar de wil was groot dus ze gingen er voor. De tegels zijn enorm heet door de hete zon dus sproeien ze vanaf de zijkant vanuit de gazonnetjes water zodat het wat aangenamer wordt voor je voeten. Ik nam nog even een duik in het golfslagbad om daarna een filmpje te maken van de mannen die naar beneden zouden komen in een familieband. Om ze goed te kunnen zien verzette ik de stoel, op dat moment niet in de gaten dat een sproeier de fotocamera onder water aan het zetten was dusssss flink de P erin. Waarschijnlijk is de camera DOOD.

Een half uur later werd het zwart boven ons en hebben we maar snel onze spullen gepakt en zaten net op tijd in de auto en het was een chaos Onweer, knallen en flinke regen, de straten stonden meteen blank. Morgen inpakken en misschien pakken we nog een waterpark mee.

Nu een aantal uren later met veel geduld en met behulp van de Stofzuiger, de Fohn en de Airco is het Hans gelukt de camera zo goed als te maken, het beeld is nog wat vlekkerig maar we hopen dat het goed gaat komen.