Dag 14 12 Augustus 2012 Relax dagje en inpakken

12 augustus 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dag 14 Wassen/ Drogen/ Strijken/ Koffers inpakken en nog ff een duik nemen in het zwembad

Terug kijkend op alle parken die we gedaan hebben kunnen we alleen maar zeggen dat deze TOP waren en zijn eigenlijk allemaal een beetje brak.

Een onwijze gave ervaring en van alle parken hebben we een muntje als souvenir, thuis maar even kijken hoe we dit leuk in een lijstje kunnen krijgen

Maar deze 10 dagen zitten er bijna op en morgen vertrekken we naar Clearwater Beach voor een paar dagen aan het strand.

Maar voordat we zover zijn moeten de koffers weer gepakt worden. We hebben alles in huis dus wassen, drogen, strijken en vouwen geblazen, inmiddels alweer een extra koffer vol.

S, middags nog even een duik genomen in het zwembad, vanuit het zwembad konden we Sea World zien en een waterpark. Het is 15 minuten rijden naar de parken maar dit leek zo dicht bij.

Bij het zwembad kan je ook met een trap naar beneden daar zit ook nog een meer, maar dat hebben we maar zo gelaten, we zagen ook geen andere mensen daar. Er zullen misschien geen krokodillen zitten maar op slangen zit ik ook niet te wachten, al zijn het ratelslangen (dus die hoor je wel hahahah)

Morgen vroeg op douchen spullen in de auto en onderweg ergens ontbijten en uitkijken op weer een nieuwe ervaring.