Dag 25 23 Augustus 2012 Miami

23 augustus 2012 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Dag 25 23 Augustus 2012 Miami

Vanmorgen eerst uitgeslapen en daarna rijden richting de Outlet Miami. Onderweg kwamen we een aantal auto’s tegen van lokale televisie zenders, waarschijnlijk heeft dit te maken met de aankomende verwachte tornado.

Heb voor Kahlain bij de outlet een berg kleding gescoord voor natuurlijk een prikkie. Daarna doorgereden richting Miami waar we de laatste twee dagen verblijven. Veel foto’s genomen onderweg en in Miami want ook hier is het weer zo anders. Mega huizen met gewoon schepen voor de deur. Het strand is wederom geweldig met hoge golven en een heldere blauwe zee. In de verte zie je de mooiste schepen voorbij komen. Het zwembad is enorm groot met een fontein erin. Het hotel is ook erg groot er zijn 18 verdiepingen en alleen in het Hotel al 5 verschillende restaurants. Tijdens het inchecken komen ze langs met schalen bonbons. Wij zitten op de 14e verdieping kamer 1446 en dat is best hoog

Het hotel Loews ligt direct aan Miami Beach en op loopafstand van Ocean Drive, daar hebben we s, avonds ook een hapje gegeten en ons ogen uitgekeken wat er allemaal voor mafkezen voorbij komen. De een is een rapper die cd, tjes verkoopt, de andere bedeld. Ocean Drive is nog geen 3 minuten lopen van ons hotel, er zijn veel bars en nachtclubs en veel cafés en restaurants langs de boulevard. Eigenlijk lijkt het op een catwalk, je ziet afgetrainde mensen op skates, fietsen en zingend langkomen en zelfs de smeris zie je in een strakke korte broek en shirts lopen.

De Collins en Washington Avenue zijn winkels voor sexy kleding, tattoo shop en sportscholen, je ziet vanaf de straat mensen complete work outs doen met de ramen en deuren open. We hebben nog de hele avond geslenterd over de boulevard en onze ogen goed de kost gegeven.