Dag 16 14 Augustus 2012 Clearwater Beach

14 augustus 2012 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Dag 16  14 Augustus 2012 Clearwater Beach

Lekker uitrusten, startend met een heerlijk Starbucks Latte met een heerlijk broodje erbij. Ik zeg boekie pakken en aan het zwembad liggen. Er zijn bedjes met leuke dakjes erop die je zo kan stellen dat je niet de hele tijd vol op in de zon ligt (32 graden) en er zitten vlaggetjes aan. Als je wat wilt bestellen zet je je vlaggetje rechtop en dan komen ze van de bediening langs.

Je kan s, morgens ook een lopend buffet nemen, maar ons kennende is dat niet zo verstandig. Wij vinden alles lekker dus dan willen we ook  ALLES. S, avonds in een restaurant krijg je ook al van alles  te veel, dus wij zijn verstandig.

Ze hebben een kaart met overheerlijke broodjes e.d. erop, en drankjes zoveel dat bedenk je niet. Het is een GREEN Hotel dat betekend dat alles in het teken staat van gezond en milieu vriendelijk, dus alle voeding wordt met biologische producten bereid en roken mag alleen op het strand of buiten om de hoek. Als je dus stiekem op de balkonnetje gaat roken kunnen zij hun certificaat verliezen en dat wil Hans niet op zijn geweten hebben hahahha. Dat betekend voor Hans ook een stuk gezonder want hierdoor rookt hij minder.

Op de kamer komen ze regelmatig langs, in de eerste plaats om de bedden op te maken maar tussen door brengen ze chocolaatjes en kloppen ze aan of er nog wensen zijn (extra handdoeken, shampoo). Hoezo dit gezin is door en door verpest als we weer thuis zijn. (Of waren we dat al niet)

Ik heb nog steeds niet het gevoel van, ik wil wel weer naar huis Gek he.

We hebben nog zonnebrand van Australian Gold gekocht dat scheelt echt enorm.

S, avonds heerlijk gegeten bij een strand tent met live muziek echt van dat Amerikaanse op een gitaar, echt te leuk.