Dag 17 15 Augustus 2012 Clearwater beach

15 augustus 2012 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Dag 17  15 Augustus 2012 Clearwater Beach

Uiteraard gestart met een Starbucks en dan………………..zwemmen, laatste dagje alweer en morgen richting Sanibel.

Vandaag hebben we een Amerikaans gezin leren kennen uit Michigan  met twee kinderen Jason van 15 en Alyssa van 17. Jason krijgt over twee maanden de auto van zijn zus want zij gaat al studeren.

Jason en Rashleigh hebben dezelfde hobby Minecraft  dus die gaan eenmaal thuis online met de computer weer verder contacten en op FB. S,avonds zijn we bij pier 60 geweest onwijs leuk met allemaal souvenirs kraampjes en een piraat waar kinderen mee op de foto konden.

Teresa en Paul de vader en stiefmoeder van Jason en Alyssa konden niet mee, Teresa moest voor haar werk even met het vliegtuig heen en weer naar Dallas en is er morgen weer. Dat schijnt heel normaal te zijn om even een dagje te werken tussendoor als je op vakantie bent.

Voor haar werk komt ze regelmatig in Europa en Amsterdam en komt langs als ze in de buurt is.

We hebben weer mooie foto’s gemaakt en de koffers gepakt voor weer een nieuw avontuur.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade