Dag 18 16 Augustus 2012 Sanibel Captiva

16 augustus 2012 - Sanibel, Florida, Verenigde Staten

Dag 18 16 Augustus 2012 Sanibel Captiva

We zijn aangekomen op een resort in een Beach Villa met uitzicht op de zee wederom weer een geweldige plek, via een houten steiger loop je zo het strand op wat enorm vol ligt met de mooiste schelpen. Op het strand komt er regelmatig een boot aanvaren waar je ijsjes, drinken e.d kunt kopen en er staat een BBQ op waar je van alles op kunt laten bereiden. De Villa,s zitten per 8 in een gebouw en voor elk gebouw zit een zwembad.

Het zeewater is warm en ligt aan de Golf van Mexico en vooral s, avonds is dit het mooiste plekje op aarde.

Via een park taxi (een open bus achtig iets zonder ramen) kan je van de ene kant naar de andere kant van het eilandje. Zo zit er aan de ene kant een waterparkje met 3 zwembaden en uitzicht op zee waar je de mooiste jachten voorbij ziet komen en waar verschillende winkeltjes en restaurantjes zitten. En heb je aan de andere kant weer andere faciliteiten, het huren van fietsen, boten, jetski  golfkarretjes, restaurantjes, wasserette e.d.

Voor de gasten zijn er de hele dag activiteiten te doen. Helaas zijn we hier maar twee nachten en weten we nog niet zo goed wat we moeten kiezen. Eerst maar even de zonsondergang bekeken en veel mooie schelpen gezocht en na een nachtje slapen maar eens weer kijken.