Dag 22 20 Augustus 2012 Naples

20 augustus 2012 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Dag 22 20 Augustus naples Hotel La Playa

Buiten dat we al een vakantie gevoel hebt, wordt je in dit hotel extra in de watten gelegd. Als je komt aanrijden rennen ze naar je auto om de deur voor je open te doen en zeggen Hey how are you doing en Welkom here. Vervolgens zetten ze je auto weg in de garage en brengen ze je spullen naar je kamer. Als je bij het zwembad wil liggen en je loopt naar de afgifte handdoeken dan vragen ze waar wilt U zitten en maken je ligbedje klaar door twee handdoeken neer te leggen en vragen anything else. Echt grappig.

We merken dat hier ook veel mensen zijn die niet kunnen kijken van de dubbeltjes, ze bestellen maar raak en drinken het niet eens op. Ook lopen de meeste met hoedjes op. Laat ik nou ook een hoedje mee hebben hahahha duzzz ehhhh ik doe lekker decadent mee al drinken wij wel onze drankjes op. Maar dat zit in de opvoeding he nooit iets laten staan dat is zonde. Je ziet kinderen van 12 aan het zwembad liggen en bestellen het ene naar de andere terwijl hun ouders op de Golfbaan lopen.

Dan ben ik weer blij dat ik niet zo’n ouder ben die zijn kinderen aan hun lot over laat en leuke dingen met ze onderneem, mijn motto is dan ook beter verwend dan verwaarloosd.

Morgen reizen we af naar Key Largo en dat is ongeveer drie uur rijden dus vandaag houden we het rustig bij het zwembad en de zee.

We zijn weer lekker bij gekleurd en hebben als afsluiter weer een lekker steak gegeten bij LongHorn Steakhouse

Nu weer inpakken waar ik ondertussen heel goed in ben geworden.