Dag 23 21 Augustus 2012 Key Largo

21 augustus 2012 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Dag 23 21 Augustus 2012 Key Largo

Vanmorgen toen de auto voorgereden werd kwamen we er achter dat we een hoop nieuwe huisgenoten erbij gekregen hebben, de hele auto was vergeven van de mieren.

Gisteren had kahlain een ijsje gegeten en zijn we vergeten het bekertje uit de auto weg te gooien. Achterin maar ook voorin de auto mieren en nog eens mieren. Dus eerst maar even schoonmaken want we hebben nog een tocht van een kleine drie uur te gaan dus gekriebel willen we niet.

De weg er naar toe was langs de Everglades en aan beide kanten was het natuurgebied afgezet met hoge hekken. Er was de komende 250 km geen benzine pomp, rustplaats of toilet te bekennen en pech krijgen was ook geen optie. Het idee dat er wat zou overstekken dat moest ik maar even uit mijn geheugen wissen, en als de kinderen zouden moeten plassen of poepen? In mezelf zat ik al een noodplan te bedenken, maar achteraf is dit goed gekomen. Ik dacht als ik gewoon niets zeg dan breng ik ze ook niet op ideeën.

Eenmaal het gebied uit allemaal naar het toilet en meteen allemaal info boekjes meegenomen om te snorkelen in Key Largo. Voordat we wegreden stond er een bord met de tekst “Voor schone ramen zet hier uw auto neer” en voordat we het wisten begon er langs de kant een apparaat te sproeien voor 10 sec en onze ramen waren weer schoon (echt grappig)

Een klein 45 min verder kwamen we aan bij ons Hotel met uitzicht op een prachtige zee dat ligt aan de Atlantische oceaan met een azuurblauwe kleur zo mooi en vooral erg warm water. De kleine visjes zag je om je heen zwemmen zo gaaf.

De spullen snel op de kamer gelegd en meteen op de jetski gestapt. Het rare is dat er hier helemaal geen golven zijn dus de mannen konden lekker hard. Voor morgen hebben we een boottocht geboekt en gaan we alle vier snorkelen. Hans heeft voor zijn telefoon een onderwater hoes gekocht dus we hopen dat we mooie foto’s kunnen maken.

Op het strand nog een gezin uit Overveen leren kennen met twee dochters (te jong voor Rash hahahaha) en s, avonds heerlijk gegeten bij Snappers.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl