Dag 3 Saint Augustine

1 augustus 2012 - St. Augustine, Verenigde Staten

Woensdag 1 Augustus 2012 Saint Augustine (FL)

We werden vandaag gelukkig een uurtje later wakker dus 6.00 klaar wakker………..met wederom scheurbuik, dus begonnen we met fruit wat we de dag ervoor in die mega supermarkt hadden gekocht.

Vandaag staat Premium Outlet in Saint Augustine op het programma mijn grootste hobby SHOPPEN. 85 Merk winkels waar je normaal gesproken met 1 dag niet door komt. Uiteindelijk een selectie gemaakt waarvan de Levi,s outlet. Je kon daar al broeken kopen vanaf $ 14,95 dus voor maar € 12,70 je begrijpt dat we flink hebben ingeslagen en hoefde nog net niet naar de Samsonite om een extra koffer te kopen, en wat het nog extra leuk maakte was dat Rash van een M naar een S moest, Hans van XL naar een L en ik van 30 naar 29 dus de maten hier komen niet over een met Nederland en is goed voor je ego. Op de terug weg nog even langs onze vrienden van de supermarkt geweest om de koelkast aan te vullen en daarna het strand op want de golven waren mega hoog. Hans en Kahlain gingen nog even vliegeren ook dat werkt hier onwijs goed. Omdat het erg heet was zijn we nog even naar het zwembad gegaan.

S, avonds weer goed gegeten en bij Starbucks een koffie gedronken wat een heerlijkheid. Eigenlijk zou het als het donker is nog lekker zijn om over het strand te wandelen maar het is hier niet verlicht. Dit is voor de waterschildpadden want die komen anders niet de zee uit om in de duinen hun eieren te leggen. Toch weer leuk om te weten.

1. Gerda:
    2 augustus 2012
    Wat heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben en wat een nieuwe indrukken allemaal,maar wel terug komen hoor,ha ha kus voor jullie van ons.
  2. Esther:
    2 augustus 2012
    Goedemorgen erg leuk om de verhalen te lezen !! Fijn dat jullie te zo naar je zin hebben ... Shops nog hihi xx
  3. Muus:
    2 augustus 2012
    lieve lieve muus enjoy your time in the usa heeeeeeeerlijk lekker met je gezinnetje poes errug waardevol love you
  4. Jantje Warta:
    3 augustus 2012
    Blij dat jullie zo genieten, en er komt nog zo veel!!!!!
    Leuke foto,s gemaakt.
    Nog heel veel plezier xxxx
    Andries en Mama